De opdracht
Vaarders die willen aanmeren, maar nog geen boeking hebben, kunnen op de steiger een boeking aanmaken en deze direct betalen. En dat zonder allemaal naar het havenkantoor te hoeven lopen!
Het betalen voor een havenligpaats wordt vaak als een probleem gezien. Alle havens zijn op zoek naar kostenbesparingen, efficiëntie en meer controle over de geldstroom. Het betaalplatform Blue Water Pay biedt een oplossing aan waarbij vaarders eenvoudig via de Blue Water App kunnen betalen voor een ligplaats.
De oplossing
Wij hebben voor Blue Water App de technische koppeling ontwikkeld die het mogelijk maakt om via de Blue Water App of een iZettle mobiel pinapparaat betalingen uit te voeren. Zo kunnen klanten, die geen app willen gebruiken, op kantoor of op de kade met hun bankpas betalen.
De betalingen via het iZettle pinautomaat, worden samen met de betalingen via de Blue Water App, in één overzichtelijk betaalplatform geadministreerd. Zo heeft de havenmeester altijd inzicht in zijn of haar inkomsten dankzij het door ons ontwikkelde dashboard!
“De complexe techniek vertaald naar een gebruiksvriendelijke app, super!” - Chris Drent
Het resultaat
Wij hebben het bestaande Blue Water App dashboard in een nieuw systeem verwerkt. Dankzij de koppeling die we ontwikkelde, is het naast het betalen via iDeal of creditcard in de Blue Water App ook mogelijk om in de haven met pinpas, Apple Pay of Android Pay te betalen dankzij het iZettle pinautomaat. Alle betalingen worden geadministreerd in het speciaal door ons ontworpen Blue Water Pay dashboard.
Wij hebben ervoor gezorgd dat havenmeesters die gebruik maken van Blue Water App, ook direct hun geldstroom kunnen managen dankzij de betaalopties die Blue Water Pay te bieden heeft.