De opdracht

De reclame van Sourcy met de welbekende rood-wit-blauwe regenlaarjes maakte de vraag naar het laarsje zo groot dat Sourcy besloot hier een actie aan te koppelen. Voor deze actie kregen wij de opdracht om een Lightspeed webshop te ontwerpen en in te richten, die de mogelijkheid biedt om kortingscodes in te wisselen. In 2017 ging de eerste webshop live en in 2018 kreeg deze webshop een update die leidde tot de verkoop van maar liefst 16.000 laarsjes.

Lopen in de regen was nog nooit zo leuk

Simpel en snel de kortingscode voor jouw regenlaarsjes verzilveren? We hebben het mogelijk gemaakt; je ziet direct of jouw code correct is en kan daarna in een paar stappen jouw laarsjes bestellen.

We hebben het extra makkelijk gemaakt voor de gebruiker. Bekijken welke supermarkt er lokaal Sourcy verkoopt? Check! Laarsjes bestellen zonder kortingscode? Check! Nieuwsgierig? Check de website zelf op: actie.sourcy.nl!

Resultaat

Een zeer succesvolle actie en bijhorende televisiereclame heeft ervoor gezorgd dat er dit jaar maar liefst 16.000 laarsjes besteld zijn. Wederom een mooie prestatie!

Bekijk website

Meer over deze case?

We staan klaar om al jouw vragen te beantwoorden!

Neem contact op