Nieuw jaar, nieuw Sourcy Regenlaarsje

De opdracht

De reclame van Sourcy met de welbekende rood-wit-blauwe regenlaarsjes maakte de vraag naar het laarsje zo groot dat Sourcy besloot hier een actie aan te koppelen. Voor deze actie kregen wij de opdracht om een Lightspeed webshop te ontwerpen en in te richten, die de mogelijkheid biedt om kortingscodes in te wisselen. Voor deze webshop hebben we een uniek ontwerp gemaakt dat perfect aansluit op de huisstijl van Sourcy. In 2017 ging de eerste webshop live en in 2018 kreeg deze webshop een update die leidde tot de verkoop van maar liefst 16.000 Sourcy laarsjes.


Lopen in de regen was nog nooit zo leuk

Simpel en snel de kortingscode voor jouw Sourcy regenlaarsjes verzilveren? We hebben het mogelijk gemaakt: je ziet direct of jouw code correct is en kan daarna in een paar stappen jouw Sourcy laarsje bestellen.

We hebben het extra makkelijk gemaakt voor de gebruiker. Bekijken welke supermarkt er lokaal Sourcy verkoopt? Check! Laarsjes bestellen zonder kortingscode? Check! Nieuwsgierig? Check de website via onderstaande button!

Resultaat

Een zeer succesvolle actie en gebruiksvriendelijke Lightspeed webshop heeft ervoor gezorgd dat er dit jaar maar liefst 16.000 Sourcy regenlaarsjes besteld zijn. Wederom een mooie prestatie!

Bekijk website

Meer over deze case?

We staan klaar om al jouw vragen te beantwoorden!

Neem contact op